Wróć
II Gala ePGF
Aktualności

Innowacyjne Partnerstwo – II Gala ePGF

Marka Apteczna

Integralną częścią oferty Programu Partnerskiego ePGF jest szerokie portfolio suplementów i wyrobów medycznych, które nazywamy łącznie Marką Apteczną. Zespół Marki Aptecznej ze spółki Medicinae regularnie konsultuje pomysły i plany z farmaceutami zaproszonymi do Rady Marki Aptecznej. Wytwarzamy nasze produkty w wytwórniach, które produkują w standardzie GMP. System zarządzania jakością w Medicinae oparty jest o ISO 9001. Stawiamy na innowacyjność. Nie wprowadzamy kopii istniejących na rynku produktów, ale rozwijamy produkty z innowacyjnymi składami.

Marki Apteczne to produkty o jakości lidera danej kategorii, a równocześnie w atrakcyjnej cenie dla pacjenta. Zaopatrzenie w pełne portfolio Marek Aptecznych jest korzystne biznesowo – dzięki atrakcyjnym cenom, przyjaznej polityce zwrotów i wydłużonemu terminowi płatności apteka nie jest zmuszona do „mrożenia” swojego kapitału obrotowego nadmiernym zapasem magazynowym. Farmaceuci mogą również wypracować dodatkowe przychody z tytułu narzędzi marketingowych wspierających sprzedaż. Od 3 lat funkcjonuje program odsprzedażowy, w którym można uzyskać dodatkowe bonusy. Uczestniczy w nim już ponad 4,5 tysiąca farmaceutów. Aktualnie program jest dostępny również w systemie Kamsoft. Suma korzyści, jakie osiąga apteka aktywnie pracująca z asortymentem Marek Aptecznych, może przekraczać kilka tysięcy złotych miesięcznie.

II Gala ePGF

Warto korzystać przy tym z wytycznych oraz narzędzi merchandisingowych oferowanych przez PGF. Apteki mogą zaopatrzyć się u nas w gondole (regały ekspozycyjne), standy (ekspozytory) na produkty sezonowe (np. Moskine, Dermi, Kierunek Odporność) oraz kosze do sprzedaży impulsowej. Do strefy przykasowej proponujemy ekspozytory i dyspensery. Przygotowujemy również planogramy organizujące ekspozycję na półkach aptecznych. Badania pokazują, że wartość przeciętnego paragonu w aptece korzystającej z tych narzędzi merchandisingowych może wzrosnąć o 20%. Eksponujemy produkty o wyższej marży, a dzięki temu zwiększa się zarówno przychód ze sprzedaży, jak i poziom marży – nawet o 25%. Wsparciu odsprzedaży służą też akcje promocyjne budujące rozpoznawalność Marek Aptecznych wśród pacjentów.

II Gala ePGF

Korzystaj z serwisu VIP

Apteki należące do Programu ePGF zyskują serwis logistyczny o najwyższym standardzie. Wspólnie ustalamy dogodne godziny dostaw. Apteka korzysta z priorytetowej obsługi posprzedażowej, w tym do zwrotów towaru. Brak wymogu minimum logistycznego ze strony PGF pozwala obsłużyć każdego pacjenta, poszukującego nietypowego lub rzadko rotującego leku. Spersonalizowana obsługa telemarketingowa ułatwia farmaceutom współpracę z naszą hurtownią. Indywidualne doradztwo w zarządzaniu to unikatowa formuła wsparcia, w której właściciele i kierownicy aptek otrzymują merytoryczną pomoc zarówno ze strony doradcy biznesowego apteki PGF, jak i regionalnego kierownika rozwoju programu partnerskiego ePGF.

Serwis VIP dla aptek partnerskich ePGF

  • Dostawa w preferowanych
  • godzinach
  • Priorytetowe podejście
  • do zwrotów
  • Brak minimum logistycznego
  • Spersonalizowana obsługa
  • teleserwisów
  • Indywidualne doradztwo
  • w zarządzaniu
Udostępnij:

Strony: 1 2 3

Archiwum numerów

© 2020 recepta.pl | All rights reserved.