Jak w natłoku informacji wyłapać wartościowe treści – czyli newslettery a szum informacyjny
Współczesna komunikacja pomiędzy konsumentem a firmą opiera się w głównej mierze na formie internetowej. Na nasze skrzynki mailowe każdego dnia spływają różne powiadomienia, oferty, reklamy, przypomnienia i newslettery. I choć otrzymujemy niezliczoną liczbę takich wiadomości, to coraz trudniej znaleźć treści, które faktycznie będą dla nas przydatne. Gdzie zatem szukać tych wysokiej jakości i czy newslettery to nadal najlepsze źródło informacji?
Kiedy staliśmy się społeczeństwem globalnym, informacja przestała być jedynie przekazem. Obecnie, w dobie fake newsów, musi podlegać stałej weryfikacji, co czasami nie jest łatwe do zrobienia. Mass media sprawiły bowiem, że liczba komunikatów, które przyjmujemy w ciągu dnia, znacznie się zwiększyła. To często powoduje, że jesteśmy przytłoczeni taką ich ilością i trudno nam zweryfikować, czy pochodzą z rzetelnego źródła.
„Ofiarą” tego procesu są newslettery, które na początku swojego istnienia były jedynie komunikatami, a z czasem stały się prostym narzędziem reklamowym, które lawinowo zaczęło zaśmiecać skrzynki mailowe. W momencie rozwoju aplikacji mobilnych i wykorzystywania ich jako kanału komunikacji z klientem, wielu wróżyło newsletterom upadek. Dziś jednak sytuacja wygląda nieco inaczej, ponieważ przykłada się coraz większą wagę do jakości ich treści i jej atrakcyjności dla odbiorcy.
Taka idea przyświeca też nam – chcemy trafiać do odbiorców z ważnymi informacjami i niezbędnymi komunikatami, bez zaśmiecania skrzynki mailowej. I taki właśnie jest newsletter PGFNews. Jego odbiorcy otrzymują bowiem informacje o istotnych promocjach i akcjach marketingowych, ale także o szkoleniach, webinarach, inwentaryzacjach i przerwach serwisowych.
Obecnie sami możemy decydować o tym, skąd, a także o czym jesteśmy informowani. Dlatego większość z nas buduje własne sieci informacyjne, dostosowując je do swoich potrzeb. Jeśli szukasz treści wysokiej jakości i rzetelnych informacji, zapisz się do newslettera PGFNews. Korzystaj z wiedzy specjalistów i bądź na bieżąco z najważniejszymi informacjami z branży farmaceutycznej.
Nie czekaj, zapisz się już dziś do PGFNews i bądź zawsze na bieżąco.