Wróć
II Gala ePGF
Aktualności

Innowacyjne Partnerstwo – II Gala ePGF

Polska Grupa Farmaceutyczna po raz drugi gościła aptekarzy, którzy przystąpili do Programu Partnerskiego ePGF. 15 i 16 września na II Gali ePGF, tym razem zorganizowanej w Warszawie, spotkało się z nami 600 farmaceutów z całego kraju.

Witając gości, prezes PGF S.A. Piotr Cieślak podkreślił, że rozwijając Program Partnerski ePGF, stawiamy na innowacyjne partnerstwo z aptekami. Tworzymy nowe usługi logistyczne, merchandisingowe, informatyczne oraz z zakresu e-commerce, by wspierać apteki partnerskie w pracy na konkurencyjnym rynku. Polska Grupa Farmaceutyczna stawia sobie za cel bycie wiarygodnym partnerem biznesowym, skoncentrowanym na potrzebach swoich partnerów. Mamy ambicję być dla aptek partnerem pierwszego wyboru.

Tradycyjnie już część konferencyjną Gali ePGF poświęciliśmy perspektywom rozwoju współpracy w ramach Programu ePGF. Prezentując korzyści, które aktualne uzyskują apteki partnerskie, pokazaliśmy plany kolejnych etapów rozwoju. Przeprowadziliśmy również debatę „Usługi opieki farmaceutycznej w aptekach – nowe szanse z biznesowego punktu widzenia”, w której swoje opinie przedstawili dr prof. n. med. prof.UMP Agnieszka Neumann-Podczaska, koordynator Pilotażowego Programu Przeglądów Lekowych, Irena Rej, Prezes Zarządu Izby Gospodarczej „FARMACJA POLSKA”, dr n. farm. Mikołaj Konstanty, Prezes Śląskiej Izby Aptekarskiej, mec. Tomasz Kaczyński, Partner w Kancelarii Domański Zakrzewski Palinka i dr n. farm. Bartosz Kędzierski, Dyrektor ds. Jakości PGF S.A. Moderatorem debaty był Krzysztof Jakubiak, redaktor naczelny portalu mzdrowie.pl.

Entuzjastycznie został przyjęty przez publiczność wykład sędziego piłkarskiego Szymona Marciniaka, który podzielił się z gośćmi swoim motto: „Mając świadomość własnej wartości, łatwiej jest nam wspierać ludzi, których mamy wokół siebie”.

W targach farmaceutycznych towarzyszących konferencji uczestniczyło ponad 60 wystawców. Dużą frekwencją cieszyły się posiedzenia szkoleniowe, zarówno na punkty edukacyjne, jak i doskonalące umiejętności biznesowe przydatne w pracy aptekarza.

Uroczysty sobotni wieczór stał się okazją do nagrodzenia aptekarzy, którzy w najbardziej efektywny sposób wykorzystują narzędzia Programu ePGF. Efektownym dopełnieniem Gali stał się rockowy koncert Kombii.

II Gala ePGF

Program Partnerski ePGF odpowiedzią na potrzeby biznesowe aptek niezależnych

Poziom koncentracji aptek w Polsce nadal się zwiększa. Według analiz firmy IQVIA najszybciej aktualnie rosnącym segmentem rynku okazują się sieci wirtualne skupiające apteki niezależne. Należy do nich już 24,8% aptek w Polsce – to oznacza połowę aptek niezależnych. Generują łącznie 16,8% wartości sprzedaży aptecznej. Program Partnerski ePGF uzyskał w ciągu ostatnich trwałą drugą pozycję w rankingu sieci wirtualnych.

Na przestrzeni ostatnich lat zdobyliśmy zaufanie już ponad 875 aptek. Łącznie tworzymy jedną z największych sieci w Polsce, bo osiągamy wspólnie prawie 5% udziału rynkowego, co pozwala uzyskać dużą siłę negocjacyjną – mówiła Marzena Siemińska z zarządu spółki ePGF Program Partnerski. – Program partnerski, który oferujemy, pozwala zachować z jednej strony niezależność, a z drugiej strony siłę dużego partnera, który jest w stanie pomóc w tych trudnych czasach.

Stworzyliśmy Program Partnerski ePGF w celu kompleksowego wsparcia biznesowego i merytorycznego aptek niezależnych. Aptekarze otrzymują w nim spersonalizowane serwisy zarządzane poprzez platformę B2B. Udział w programie gwarantuje aptece dostęp do zaopatrzenia w produkty w najlepszych cenach rynkowych. Aktualnie oferta handlowa obejmuje już 8000 produktów dostępnych z rabatem na poziomie sieciowym już od 1 sztuki. To dzięki kontraktom z 200 czołowymi producentami farmaceutycznymi. Wziąwszy pod uwagę, że 80% obrotu apteki pochodzi z sprzedaży 4000 produktów, oferta handlowa ePGF pokrywa w pełni potrzeby aptek. Brak konieczności zakupów dużych pakietów, by dysponować dobrą ceną produktu, wspiera racjonalne zarządzanie zapasem magazynowym. Według analiz korzystanie z oferty kontraktowej ePGF zapewnia 8-procentowy spadek wartości magazynu, gwarantując tym samym wymierne oszczędności dla apteki.

Klienci, którzy dołączyli do Programu ePGF, kupują taniej. Apteka, która wchodzi do programu i korzysta z naszej oferty, zyskuje wymierne oszczędności – mówił Łukasz Szaniawski, dyrektor polityki handlowej PGF.

II Gala ePGF
Udostępnij:

Strony: 1 2 3

Archiwum numerów

© 2020 recepta.pl | All rights reserved.